Doprava a platba
Možnosti dopravy a platby v rámci ČR:
Možnosti dopravy a platby v dalších zemích kam doručujeme:
Nenašli jste Vaší zemi? Neváhejte nás kontaktovat a připravíme Vám kalkulaci dopravy do Vaší země. Odesíláme prakticky do celého světa prostřednictvím společností UPS, FedEx a DHL.
MOŽNOSTI PLATBY:
1) Bankovním převodem - Po vytvoření a odeslání objednávky Vám bude obratem spolu s potvrzením o provedené objednávce odeslán e-mail s platebními instrukcemi k platbě bankovním převodem. Po připsání platby na náš účet neprodleně expedujeme Vaší objednávku. Tento způsob platby je zdarma. Platba je možná v CZK i EUR.
Zde naleznete naše fakturační informace (pokud například nedojde k úhradě nebo vaše banka požaduje další informace):
Pro platbu v CZK:
Majitel účtu: CBD Group s.r.o.
Ulice: Nemanická 2722
Poštovní směrovací číslo: 37010
Město: České Budějovice
Stát: Česká republika
Číslo účtu: 5913193399/0800
IBAN: CZ95 0800 0000 0059 1319 3399
SWIFT/BIC: GIBACZPX
Variabilní symbol: číslo Vaší objednávky.
2) Dobírkou - Výše dobírky je uvedena u jednotlivých způsobů dopravy.
3) Hotově - Možné pouze při osobním předání v Českých Budějovicích. Tento způsob platby je zdarma.
4) Pays - Online platba pomocí QR kódu - Po odeslání objednávky budete přesměrování do platební brány Pays, kde Vám bude vygenerován QR kód pro rychlou platbu. Po připsání platby Vám bude odeslán automatický potvrzující email.
Ceny za dopravné a doběrečné jsou bez DPH.
Převzetí zásilky:
Doporučujeme, aby kupující zboží od přepravce nepřebíral, pokud jeví jakékoliv známky poškození. Pokud zjistíte závadu, na místě s řidičem zapište vše do přepravního listu. Zároveň nám tuto skutečnost oznamte na adresu obchod@cbdgroup.cz. Ihned po převzetí zboží je vhodné jej důkladně překontrolovat. Zjistíte-li, že je zásilka neúplná či poškozená, můžete uplatnit reklamaci prostřednictvím e-mailu. Zároveň je vhodné v takovém případě uplatnit nárok na náhradu škody přímo u dopravce.
Faktura sloužící zároveň i jako daňový doklad a najdete ji ve svém účtu pokud jste registrovaný zákazník, případně v emailu o potvrzení Vaší objednávky.